Facebook'ta Paylaş

Mağazalar

Son Yorumlar

  • orjinaltonerci:
    Ali Doruk Atuğ Ekin Atuğ Ayça Atuğ Derya Atug , yorgunluk sonrası yemek vakti.. — Lezzet Iskender 212...
  • Groupon Türkiye:
    79 tl
  • Finansbank Dinliyor:
    Yemek yiyelim yine acaba ne yesekk bugun bakalimm bii
  • Furkan•:
    I’m at Marmara Forum Teras (Bakırköy, Türkiye) w/ 5 others
  • Çaçaron:
    Ayrı göremezsiniz :D (at w/ )

Marmara Forum Müşteri Hizmetleri

Marmara Forum müşteri hizmetleri tüm özverisiyle siz değerli ziyaretçilerimizin hizmetindedir. Çalışma saatleri içinde öğrenmek istediğiniz herhangi bir bilgi, ofis katları hakkında bilgiler Marmara Forum mağazalar hakkında bilgileri alabilirsiniz. Marmara Forum Müşteri hizmetleri siz değerli ziyaretçilerimize istediğiniz her konuda yardmcı olacaktır.

Marmara Forumdan istediğiniz bilgileri aşşağıdaki vereceğimiz numaralardan alabilirsiniz;

Marmara Forum Müşteri Hİzmetleri
Telefon: 0 212 349 10 00
Fax: 0 212 349 10 99

Bu yazı için 37 yorum yazılmış
  1. sertan taş ( 31 Mart 2011 - 07:57 )

    SİNEMA AÇILDI MI ACABA

  2. mustafa ( 3 Nisan 2011 - 11:13 )

    slam avcılar parsellerde e5 üzeri turksan köprüsünde servis hizmetleriniz varmıdır?

  3. sevil ( 6 Nisan 2011 - 08:34 )

    İlgililerin dikkatine;
    Güneşli müşteri servis güzergahında meydandan kalkacağı belirtiliyor Güneşli meydanda alışveriş merkezine gelmek isteyen birçok vatandaş dün mağdur olmuştur uzun süre servis beklemişler fakat sitenizde belirtilen güzergahlardan servis geçmemiştir (meydan ve atatürk caddesi)servis yenibosna radardan kalkmaktadır

  4. meral ( 9 Nisan 2011 - 05:47 )

    sayın yetkılı servıs hk yorum yaptım ama cevap alamadım..

  5. sehel ( 12 Nisan 2011 - 12:31 )

    12.04.2011 şaat 14.02 alışverişş yaptık 10 tl otopark ücreti bizden alınmıştır avm yetkililere sesleniyorum

  6. Kyne ( 13 Nisan 2011 - 10:02 )

    Bende servis güzergahınızla ilgili infonuza mail attım ancak cevap alamadım…

  7. murat keskin ( 14 Nisan 2011 - 05:37 )

    yönetimin dkktne .slm adım murat keskin.play bowling de danışmanlık ve güv.görevlisi olarak çalişıyorum.sabah 10 dan hafta içi 23 hafta sonraları 24 23 olarak çalışıyorum. dün akşam 23 de çıkış yaptım servis sorumlusu emre beye derdimi söyledim ve bana bir tane servis ayarlayamadı.3 ile araca gönderdi.servislerin hiçbiri almadı.ben k.çekmece beşyolda yanyolda oturuyorum.avcılar esenyurt mimoroba b.çekmece olsun hiçbiri almadı.lütfen play bowlingden bulabilirsiniz saygılar

  8. EMRE FAKİ ( 21 Nisan 2011 - 17:42 )

    MERTER-TOZKOPARAN SERVİSİ

    SAAT 17.00 SON SEFERİNİ TAM YAPMAMAKTA VE MÜŞTERİLERİ MAĞDUR ETMEKTEDİR.
    21 NİSAN PERŞEMBE GÜNÜ ŞÖFÖR SİTELER BÖLGESİ VE TOZKOPARANA GİTMEYECEĞİNİ SÖYLEYİP MERTERDE TÜM YOLCULARI İNDİRMİŞTİR. BİRÇOK MAĞAZADAN ALIŞVERİŞ YAPAN GENELDE EMEKLİ VE YAŞLI MÜŞTERİLER GÜÇ DURUMDA KALMIŞTIR.

    ŞOFÖR TOPKAPIYA GİDECEĞİNİ SÖYLEYİP YOLCULARI FORUMUN NERDEYSE BİR SOKAK İLERİSİNDE İNDİRMİŞTİR.

    BU KEYFİLİĞE ENGEL OLUNMASI
    İLGİLİ ŞÖFÖRÜN HATTAN ÇEKİLMESİ İÇİN

    GEREĞİNİ YAPMANIZI RİCA EDERİM.

  9. NAMIK YILMAZ ( 22 Nisan 2011 - 10:39 )

    SAYIN İSTANBUL FORUM YETKİLİSİ, TÜRKİYENİN EN BÜYÜK AVM Sİ KOŞUYOLU CADDESİNE ÇOK YOĞUN BİR TRAFİK GETİRDİ. BU CADDEDEKİ AVM GİRİŞİNİ KİM PLANLADIYSA RESMEN ÇUVALLAMIŞ. LÜTFEN KALDIRIMI TAKSİ MİNİBÜS VE AVM ÖNÜNDE ÖZEL ARACIYLA YOLCU İNDİRENLER İÇİN BİR SIRA GERİ ÇEKİN. BU ALANI PARK YERİ OLARAK SÖYLEMİYORUM SADECE İNDİ BİNDİ OLARAK GERÇEKLEŞMESİ YETERLİ. O ZAMAN GÖRECEKSİNİZ KISMENDE OLSA TRAFİK RAHATLAYACAK. SAYGILAR SUNARIM.

  10. berkant ( 1 Mayıs 2011 - 12:35 )

    pazar saat 15:34 te müşteri hizmetlerini arıyorum ancak telefona kimse bakmıyor. acaba PAZAR diyemi çalışmıyolar!!!!!!!!!

  11. melahat kemaloğlu ( 19 Mayıs 2011 - 10:31 )

    marmara form yetkilisi carfourda bulunan hazır yemek bölümünü şikayet ediyorum sizlere çalıştığım halde orda 2 ayı geçkindir maaş alamadım haklarımı savunamıyorum fatih beyi arıyorum müdürü telefona bile bakmıyor ilgilenirseniz sevinirim ordan alıcam herkuruş zerre alın terim hakkım hatta fazlası bile var onuda ALLAH bilir

  12. sibel dölarsalan ( 2 Haziran 2011 - 12:45 )

    merhaba,
    marmara forumda alışverişteyken kullanabileceğimiz puset(bebek arabası) tedarik edebiliyormusunuz.

  13. fahri ( 8 Ağustos 2011 - 13:41 )

    niçin mutlu müşteri hattı yok . öneri ve şikatleriniz için bir emai yazılamıyor. tamam yenisiniz ama işi bilmeyen insanlarda değilsiniz.lütfen isminizi taşıyan taksi duragındaki taksilere insan alıp çalıştırın . hem isminizi lekeliyorlar. kılık kıyafet düni ,saç sakal , terbiye hiç yok müşteriye davranış dan yuoksunlkar.lütfgen buraya bir el atın yoksa bilelim.. başka yerdeki avm taksilerini örnek alabilirsiniz.. örnegin olivium .. iyi çalışmalar

  14. ahmet ( 28 Ağustos 2011 - 10:39 )

    anlamadıgım şey alışveriş merkezlerinde duran güvenlikler gelecek müşterileri sıkmaması icin formalıte icabı duruyorlar hiç bir fonksiyonları olmuyor her sekilde müşteri rahat etsinm ama oto parka gelince üçretli ama müşteriler otopark ücreti ödemekten daha rahatsız dikkate alınıp buna bir çözüm bulunmasını rica ediyorum

  15. müzeyyen ( 9 Ekim 2011 - 08:37 )

    müşteri hizmetleri telefon numarası vermişsiniz ama çalıyor çalıyor çalıyor cevap veren yok neden bilmek istiyorum.

  16. veysel ( 7 Aralık 2011 - 16:40 )

    müşterilerinizi böyle tlfnlara cevap vermeyerekmi memnun brakıyosunuz yan sil böyle bi hizmeti kapatın yanda karşınızdakini adam yerine koyup cvp verin

  17. ayşe ( 7 Ocak 2012 - 15:08 )

    servis olayınız çok kötü, kötü olması yetmiyor şikayet etmek için muhatap bulunmuyor… bebekli bir bayanı servisten indirdiler…reazalet… buna yönetim çozüm bulmalı böyle büyük bir magzanın müşteri ilişkileri böyle olmamalı…ben servis şikayetimden çok müşteri ilşkilerinin ilgisiszce davranmasından şikayetçiyim…

  18. sinem ( 12 Ocak 2012 - 18:21 )

    merhablar ben avmnızdekı spor salonun telefon numaralarını alabılırmıyım

  19. dilara ( 2 Şubat 2012 - 17:03 )

    ben eyupte oturuyorum kac vesaıt gelıyorum marmara foruma ters kalıyor neden eyup tarafına servısınız yok anlamıyorum …lütfen ılgılenmenızı istiyoruz eyüplüler olarak

  20. sudenur ( 7 Şubat 2012 - 17:12 )

    sanane yorumdan pislik iğrenc ötesi bir avm var dııııııııııııt dıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııt zaa xd kamiler

  21. ulker pinar kaya ( 19 Mart 2012 - 18:43 )

    Basit bir hizmet istedim sadece. Gratis mağazasının telefonunu.çünkü 262 tl lik alışveriş posetimden ürünlerin bazıları çıkmadı.sizi tebrik ediyorum.bu kadar basit hizmeti yerine getiremediğiniz için.merkez telefon numarası kayıtlı dediniz o numarada sürekli meşgul hattında.bir daha sizden alışveriş yapar mıyım ? Siz olsanız yapar miydiniz? Müşteri hizmetleri hizmet veremiyor üstelik oldukça basit bir hizmete.Bravooo.

  22. çisem ( 9 Nisan 2012 - 18:04 )

    SAYIN İLGİLİ ,
    DURAĞINIZIN 34 THA 11 PLAKALI TAKSİSİNDEN ŞİKAYETÇİYİM. 09.04.2012 TARİHİNDE 20:30 SULARINDA ZEYTİNBURNU’NA GİTMEK ÜZERE TAKSİNİZE BİNDİK. TAKSİCİ MESAFE KISA OLDUĞU İÇİN YOL BOYUNCA BİZE SÖYLENDİ . YOL FİŞİMİZİ DE VERMEDİ , “FİŞ-MİŞ VEREMEM SİZE , YOK BENDE FİŞ FALAN” DİYE BİZİ AZARLAYARAK İNDİRİDİ.
    GEREKLİ CEZANIN İLGİLİ TAKSİCİYE VERİLMESİ
    GEREKLİ UYARININ DURAĞINIZIN TÜM ŞÖFÖRLERİNE YAPILMASI

  23. bedıha yılmaz ( 22 Nisan 2012 - 11:31 )

    velı efendı gırısınde yukarı cıkarken merdıvenlerın yonunun yukarıya degılde asagıya inmesını bır turlu anlayamdm gecen gun yaslı bır teyzemızın dusmesı cok ayıp rezıl bır olay avm lerder yetrlı onlemler yok marmara formun yanlıs bır tarafı olarak goruyorum.yonetımın bu işe el koyması gerekıyor dıye dusunuyorum

  24. bedıha yılmaz ( 22 Nisan 2012 - 11:32 )

    velı efendı gırısınde yukarı cıkarken merdıvenlerın yonunun yukarıya degılde asagıya inmesını bır turlu anlayamdm gecen gun yaslı bır teyzemızın dusmesı cok ayıp rezıl bır olay avm lerder yetrlı onlemler yok marmara formun ayıbı.yonetımın bu işe el koyması gerekıyor dıye dusunuyorum

  25. Bilal Görçin ( 13 Haziran 2012 - 08:32 )

    Marmara forumun düzenli müşterisiyiz. Bu yıl içerisinde oldukça yüklü alışverişler yaptık. En son 8 Haziran 2012 tarihinde 3. kattaki oyuncak mağazasından 324 TL ye bir lego ve birkaç mağazadan da en az 100 TL lik ayakkabı malzemesi aldım. My forum dikkatimi çekti. Sorduğumda en az 30 tL lik alışveriş yapan müşterilerin bir kez çekim hakkı kazandıklarını ifade etmeleri üzerine 11 Haziran 2012 günü 18:00 sinema seansında oğlum ve yeğenim ile madagaskar filmini seyrettikten sonra ( sinemanızın sürekli izleyicisiyiz) my forum a gittik . Görevli bayan pazartesi günleri kapalı olduklarını ve diğer günler saat 20:00 e kadar gelebileceğimizi söyledi. Bunun üzerine 12 Haziran 2012 de saat 19:15 de yine oğlum ve yeğenimle my forum a gittik. Oradaki görevli çekim yapacak kişilerin orada olmadıklarını, özel bir çekime gittiklerini başka bir zaman gelmemizi söyledi. Sorumlu kişi de bilgisayarla uğraşıyordu, kesinlikle ilgilenmediler, çözüm de önermediler. Şikayetiniz varsa forum garden kısmına iletebileceğimizi söylediler. Oraya vardığımızda girişteki güvenlik görevlileri şikayetimizi dinleyecek hiçbir yöneticinin bulunmadığının hepsinin 18:00 de ayrıldığını , eğer bir şikayetiniz varsa AVM de şikayet formu doldurmamızı önerdiler. Tekrar AVM ye döndük. Aradaki her mesafe en az 1,5 km ve iki kızgın ve üzgün çocukla bu mesafeleri katettik. Ben AVM nizin karşısındaki Hizmet Hastanesi ve diazliz merkezinin doktoru olarak 16 yıldır bu merkezde çalışıyorum. AVM niz açıldığı günden beri düzenli ziyaret ediyoruz . Tüm çocuk filmlerine AVM nizde gidiyoruz .Alışverişimizin büyük kısmını AVM nizden yapıyoruz. Bunları kredi kartı ekstrelerim ve satış fişleri ile ispat edebilirim. dün akşamki sorumsuzluk ve ilgisizliği iki küçük çocuğa anlatamadım . Bu konudaki cevabınızı bekliyorum. ( Uzm. Dr. Bilal Görçin ) 0532 275 8030

  26. omer ( 28 Haziran 2012 - 17:06 )

    28.06.2012 saat 19:30- 20:00 saatleri arasinda musteri hizmetlerini defalarca aramama ragmen acan olmadi gelmekten vazgectim, nasil avrupanin en iyi avm si anlamis degilim.

  27. Gülden Gülyilmaz ( 9 Eylül 2012 - 09:35 )

    Müştri hizmetleri neden tenezzül edip de telefona bakmiyor ?? !!!!!

  28. Gülden Gülyilmaz ( 9 Eylül 2012 - 09:36 )

    Müşteri hizmetleri neden tenezzül edip de telefona bakmiyor ??? !!!!

  29. Gülden Gülyilmaz ( 9 Eylül 2012 - 09:41 )

    veysel ( 7 Aralık 2011 – 16:40 )
    müşterilerinizi böyle tlfnlara cevap vermeyerekmi memnun brakıyosunuz yan sil böyle bi hizmeti kapatın yanda karşınızdakini adam yerine koyup cvp verin____bakin benim gibi çok şikayetçi olanlar var. Hiç gitmediğim bi AVM ama yorumlari okuduğum kadariyla berbat bi yer sanirim.

  30. alpan turplu ( 14 Ekim 2012 - 09:51 )

    slmlar 3 hafta kadar önce avm ye geldik(ilk defa) güzel bir avm herkese tavsiye ederim.tüüm markalar var aşağı yukarı..ancak myforum da eğlenceli video çekimi yapıldığı halde hala yollanmadı

  31. gizem ( 4 Aralık 2012 - 10:41 )

    Marmara Forum Müşteri Hizmetleri teşekkürler çok yardımcı oldunuz. Gereken ilgi ve alakayı göstermeniz beni ayrı sevindirdi. Keşke her müşteri hizmetleri çağrı merkezi sizin gibi olsa. Gereken cevabımı aldım yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

  32. Neslihan ( 4 Ocak 2013 - 13:28 )

    Harika bir AVM çok güzel alışverişimi süreli buradan yapıorum

  33. Musteri ( 16 Ocak 2013 - 19:44 )

    Hizmetlerinizi çok beğeniyorum çok iyi düşünmüşünüz

  34. serdar ( 9 Mart 2013 - 13:26 )

    Çağrı merkeziniz çok iyi

  35. Aleyna ( 21 Nisan 2013 - 18:18 )

    marmara forumun önündeki taksi durağından TDJ 18 plakalı arabaya bindim;gideceğim semti söyledim.Şöförün yolu oldukça uzattığını farkettim arabanın içinde 4 kişiydik şöför bey yanlış gidiyorsunuz dedim gideceğiniz yeri duymadım dedi duymadıysanız neden ilerliyorsunuz sorsaydınız dedim zaten 30 kişi bindiniz arabaya deyip kabaca konuştu inin başka arabaya binin dedi plakasını alıp şikayet edeceğimizi söyledik ARABAYI ÜZERİMİZE SÜRDÜ bu işin peşini bırakmıycam .

  36. ayşegül güzel ( 13 Ekim 2013 - 20:04 )

    lütfen acillll çok acil marmara forumdaki pet shopta satılan minicik köpeklere su mama verilmiyor çiş kaka yapmasınlar diye hayvanlar ölecek kadar perişanlar görüntü olsun diye mama kapları konmuş ama hiç kullanılmamış kaplar lütfen bu firmayı uyarınız gereken yerlerede şikayet gidecektir ama yönetiminiz bu vahşete acilen dur diyecek ilk makamdır.yardım ediniz bu minicik çaresiz canlara teşekkürler

  37. senem gozde ( 21 Ocak 2014 - 19:37 )

    YA TAKSİ SOFORLERINE TERBIYE VERIN YADA İŞİNİ SEVEN ADAMLARI CALISTIRIN.

Siz de yorumunuzu paylaşın...

Sorunun Cevabı:

Google ARA - Google Blog - Google Buzz - Twitter - Bing