Facebook'ta Paylaş

Mağazalar

Son Yorumlar

  • Şükrü oguz:
    İyi günler bundan yaklaşık 1 sene önce deri bi spor aldım 3 ay sürmedi tabanı düştü durduk yere yani...
  • Fesih:
    İnci den bir bot aldım almaz olaydım ilk günde yırtıldı tamire verdim yazın verirler inci iflas edecek
  • İstanbul:
    Şirinevlerden marmaraforuma otobüs veya minibüs var mı
  • MEHMET:
    Araba mı bir kere yıkadınız hep iz oldu derilerde bişey olmaz bidaha olmaz deyip getirdiğimde size indirim...
  • ozERme:
    Orda mısın hala geliyorum bende 😀

Marmara Forum Mail Adresi

Marmara forum ile iletişim kurmak için bir kaç tane yol olduğunu söylemek isteriz, tabi ki bu iletişim’den kasıt mail iletişimi değerli Marmara Forum ziyaretçileri. Sayfamıza girdikten hemen sonra iletişim sekmesine tıklayarak direk olarak Müşteri Hizmetleri ulaşabilirsiniz ve bunun yanı sıra ise,



Marmara Forum sayfamıza girdikten hemen sonra, Marmara Forum Mail Adresi konusunun hemen altında bulunan mail adresi ile iletişim kurabilir ve istediğiniz öneri, şikayet ve isteklerinizi Marmara Forum yetkililerine bildirebilirsiniz. Tüm okurlarımıza mail adresini verecek olursak eğer; info@marmara-forum.com.tr olduğunu söylemek isteriz.

Bu yazı için 5 yorum yazılmış
  1. seda gözüşirin ( 7 Nisan 2011 - 13:30 )

    indimlerinizden haberdar olmak istiyorum

  2. tunahan ( 13 Nisan 2011 - 22:31 )

    öncelikle hayırlı olsun bir konuda sizden bilgi almak istiyorum acaba avm nizde pet shop varmıydı ve bu konuda talebiniz varmı eyer böyle bir şey düşünürseniz bu konuyla ilgili sizlerden bilgi almak istiyorum

  3. SERKAN ( 12 Temmuz 2011 - 10:19 )

    IYI GUNLER DILIYORUM MARMARA FORUMDA ALIS VERIS ICIN DEVAMLI TERCIH EDIYORUM AMA ARTIK DUSUNMUYORUM REEBOK MAGAZASINA ALIŞ VERIS ICIN GITTIM VE ORDAKI MUDUR GÖKÇE YE BIR SORU SORDUM BANA REYONDAN BAKSANA DEDI TERS HAREKETLARDE BULUNDU BUNUN ONLEMINI ALIN YOKSA SIZINDE BASINIZ AGRIYACAK KENDIM HUKUK DANISMANIYIM O ARKADAS GÖKÇE TULAY LA BIZZAT ILGILANECEM.

  4. canan can ( 1 Kasım 2011 - 21:07 )

    merhaba öncelikle çok memnuniytsiz kaldıgımı belırtmek istiyorum 29-10-2011 tarihinde marmara forum carfeourdan saç maşası satın aldım. reyonda herhangı bi elemanları yok sac masasını denetcek kişi yok ben ürünü alıyorum ve ertesı gun sacımı yapmak için masayı acıyorum yarım saat beklıyorum ısınması ıcın ama yok kendını ısıtıyor cihaz 31,10,2011 tarihinde yanı p.tesi günü akşam 18,30 da tekrardan magazaya gıdıp urun hakkındakı bıldırımı degışımı yapmak isteidgimi beyan ettigim halde ürünü almıyorlar ve müşteri danısmanı bir bayan ıle görustuyorlar beni ve bayanın dedigi şey sen bunu kutusundan acmasaydın gerı ıade alırdım pekı arkadasım bn bunu acmadan nasıl ıcındekının ne oldugunu görucem kı ve artı reyon görevlın de yok denettırmıyosunda .. artı üstüne üstelık bana pişkın pişkın sacdan dolayıdır o ondan tutmuyordur diyor..böyle bişe olabilirmi sizce … garantisine götürün diyor ben bu ürünü ordan alıyorum ismi duyulmus ün yapmıs bi kurumdan onların bana yaptıgı konuşma bu sekılde bakın ben tüketici hakları yönergesini size söyle sunimm..

    Ayıplı Mal
    Madde 4- Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir.
    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.

    ayıplı mal ibraz edıyorsunuz bana.. siz bunu degıştrmekle mükellefsiniz..rowentanın ürününü alıyorum her ıkı kurumda isim yapmıs.. dalga gecer gibi ürünü almıyoruz degıstıremeyız ıadesını yapamayız dıemezsiniz tüketici haklarının bildirgesinde neolursa olsun tüketici hiçbir ibraz belırtmeden aldıgı malı 7 iş günü içerisinde işter degşebilir ister iade edebilir..ben bu konuda yetkılılere ulasıp durumu ibraz edecegim tüketici haklarına da şikayet mailimi attım.. mevlası her nekadar küçkü olursa olsun sizler bizi magdur edemezsiniz ..

  5. Rabia ( 6 Mayıs 2014 - 18:25 )

    Alisveris baslasiiinnn 🙂 (at w/ 232 others)

Siz de yorumunuzu paylaşın...

Güvenlik Doğrulama * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Google ARA - Google Blog - Google Buzz - Twitter - Bing
DMCA.com Protection Status