Facebook'ta Paylaş

Mağazalar

Son Yorumlar

  • Şükrü oguz:
    İyi günler bundan yaklaşık 1 sene önce deri bi spor aldım 3 ay sürmedi tabanı düştü durduk yere yani...
  • Fesih:
    İnci den bir bot aldım almaz olaydım ilk günde yırtıldı tamire verdim yazın verirler inci iflas edecek
  • İstanbul:
    Şirinevlerden marmaraforuma otobüs veya minibüs var mı
  • MEHMET:
    Araba mı bir kere yıkadınız hep iz oldu derilerde bişey olmaz bidaha olmaz deyip getirdiğimde size indirim...
  • ozERme:
    Orda mısın hala geliyorum bende 😀

BEYLİKDUZU MARMARA FORUM ARKASINDA 150M2 DÜKKAN SATILIK


İstanbul
Esenyurt

İSTANBUL ‘UN YENİ YÜZÜ BEYLİKDÜZÜNDE` MARMARA FORUM ARKASINDA 150M2 DÜKKAN SATILIK




View full post on sahibinden.com

Bu yazı için 3 yorum yazılmış
  1. Şevval ( 18 Mart 2014 - 11:10 )

    Beylikduzu marmara park falan neymis !! Gozunu sewim semtimin oh bee :)) (@ Cevahir w/ )

  2. Süleyman Çelebi ( 6 Nisan 2014 - 18:37 )

    Beylikduzu’nde vatandaslari dinliyorum; Ihlas Marmara Sakinleri verilen sozler tutulmadi diyor ” “:

  3. E.i.A. (3 Harfli) ( 6 Nisan 2014 - 19:05 )

    Marmara parkın aşşasında maskeli grup yol kesmiş polisler biber gazı atıyo dikkat edin

Siz de yorumunuzu paylaşın...

Güvenlik Doğrulama * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Google ARA - Google Blog - Google Buzz - Twitter - Bing
DMCA.com Protection Status